Publicaties

Wetenschappelijke Publicaties

Vergelijkende Casusstudie

Stevens, Tim M., Day, Indira N. Z., den Brok, Perry J., Prins, Frans J., Assen, Hanneke J. H. E., ter Beek, Marlies, Bombaerts, Gunter, Coppoolse, Remco, Cremers, Petra H. M., Engbers, Rik, Hulsen, Madeleine, Kamp, Rachelle J. A., Koksma, Jur J., Mittendorff, Kariene, Riezebos, Jan, van der Rijst, Roeland M., van de Wiel, Margje W. J., & Vermunt, Jan D. (2023). Teacher professional learning and development in the context of educational innovations in higher education: A typology of practices. Higher Education Research & Development, 1-18. Open access artikel

Praktijkpublicaties

Hoe hangen Onderwijsinnovatie en Docentprofessionalisering met elkaar samen?

Day, I. & Stevens, T. (2022) Hoe leren docenten tijdens onderwijsinnovaties? Kennisproduct Deep Dive Congres

Teachers2Learn op de 4TU.CEE innovation map