Eindrapport Project
Vermunt, J., Den Brok, P., Prins, F., Day, I., Stevens, T., Assen, H., Bombaerts, G., Coppoolse, R., Cremers, P., Kamp, R., Riezebos, J., Rutten, M., Uerz, D., Van der Rijst, R., Van de Wiel, M., Woudt-Mittendorff, K. (2024). Het professionele leren en ontwikkelen van docenten in het hoger onderwijs in de context van onderwijsinnovaties. Eindrapport NRO-project 40.5.19945.600 Teachers2Learn. Eindhoven: Technische
Universiteit Eindhoven. Lees het eindrapport hier.
Wetenschappelijke Publicaties
Vergelijkende Casusstudie
Stevens, Tim M., Day, Indira N. Z., den Brok, Perry J., Prins, Frans J., Assen, Hanneke J. H. E., ter Beek, Marlies, Bombaerts, Gunter, Coppoolse, Remco, Cremers, Petra H. M., Engbers, Rik, Hulsen, Madeleine, Kamp, Rachelle J. A., Koksma, Jur J., Mittendorff, Kariene, Riezebos, Jan, van der Rijst, Roeland M., van de Wiel, Margje W. J., & Vermunt, Jan D. (2024). Teacher professional learning and development in the context of educational innovations in higher education: A typology of practices. Higher Education Research & Development, 43 , 437-454. Open access artikel
Praktijkpublicaties
Hoe hangen Onderwijsinnovatie en Docentprofessionalisering met elkaar samen?
Day, I. & Stevens, T. (2022) Hoe leren docenten tijdens onderwijsinnovaties? Kennisproduct Deep Dive Congres