Wetenschappelijke congressen
Symposium “University teachers’ regulation, self-efficacy, teaching approaches and emotions” EARLI SIG4 & SIG17 Conference 2024, 25-27 september, Utrecht.
Workshop “Het ervaren en onderzoeken van agency vanuit het perspectief van Futures Literacy” ORD 2024, 10-12 juli, Tilburg.
Symposium “Improving university teaching through teachers’ professional learning and development” Invited Symposium SIG 4 Higher Education, EARLI 2023, 22-26 augustus, Thessaloniki, Griekenland.
Symposium “Hoe leren docenten in verschillende innovatiecontexten in het hoger onderwijs?” ORD 2023, 5-7 juli, Amsterdam.
Symposium “Professioneel leren en ontwikkelen van docenten in het hoger onderwijs in de context van onderwijsinnovaties” ORD 2022, 6-8 juli, Hasselt, België.
Paper presentatie “Teacher Learning and Professional Development in innovative higher education: a literature review” EARLI SIG1+SIG4 joint conference 2022, 27-30 juni, Cádiz, Spanje.
Paper presentatie “Teacher professional learning and development in the context of innovations in higher education: A typology of practices” EARLI SIG1+SIG4 joint conference 2022, 27-30 juni, Cádiz, Spanje.
Overige presentaties
Presentatie “Hoe leren docenten tijdens onderwijsinnovaties?” Deep Dive Congres, 13 oktober 2022, Utrecht.
Workshop “Professioneel leren van docenten in de context van onderwijsinnovaties” Congres van de Studiegroep Onderwijskundige Professionalisering van het Expertisenetwerk Hoger Onderwijs, 16 juni 2022, Tilburg.
Keynote “Professioneel leren en ontwikkelen van docenten in het hoger onderwijs: Wat werkt en hoe en waarom werkt het?” het Congres van de Studiegroep Onderwijskundige Professionalisering van het Expertisenetwerk Hoger Onderwijs, 16 juni 2022, Tilburg.